joi, 23 septembrie 2010

Sergiu Zagardan - Asa e viata.flv

Un comentariu:

  1. Lasă-mi, toamnă,pomii verzi ,
    Uite, ochii mei ţi-i dau.
    Ieri spre seară-n vântul galben
    Arborii-n genunchi plângeau.

    Lasă-mi, toamnă, cerul lin.
    Fulgeră-mi pe frunte mie.
    Astă-noapte zarea-n iarbă
    Încerca să se sfâşie.

    Lasă-mi, toamnă, ziua, nu mai
    Plânge-n soare fum.
    Înserează-mă pe mine,
    Mă-nserez oricum.

    Lasă-mi, toamnă,pomii verzi ,
    Uite, ochii mei ţi-i dau.
    Ieri spre seară-n vântul galben
    Arborii-n genunchi plângeau.

    Lasă-mi, toamnă-n aer păsări,
    Paşii mei alungă-mi-i.
    Dimineaţa bolta scurse
    Urlete de ciocârlii.

    Lasă-mi, toamnă, ziua, nu mai
    Plânge-n soare fum.
    Versuri Margareta Paslaru - Lasă-mi, toamnă,pomii verzi
    de pe http://www.versuri.ro
    Înserează-mă pe mine,
    Mă-nserez oricum.

    Lasă-mi, toamnă,pomii verzi ,
    Uite, ochii mei ţi-i dau.
    Ieri spre seară-n vântul galben
    Arborii-n genunchi plângeau.

    Lasă-mi, toamnă, cerul lin.
    Fulgeră-mi pe frunte mie.
    Astă-noapte zarea-n iarbă
    Încerca să se sfâşie.

    Lasă-mi, toamnă,pomii verzi ,
    Uite, ochii mei ţi-i dau.
    Ieri spre seară-n vântul galben
    Arborii-n genunchi plângeau.

    Lasă-mi, toamnă,pomii verzi ,
    Lasă-mi, toamnă-n aer păsări
    Lasă-mi, toamnă, cerul lin,
    Lasă-mi, toamnă...

    Lasă-mi, toamnă pomii verzi...
    Lasă-mi, toamnă-n aer păsări...
    Lasă-mi, toamnă, cerul lïn...

    RăspundețiȘtergere