duminică, 16 septembrie 2012

toamna iar...

e toamna iar ... si frunze pe alei astern covorul aramiu ... ma uit pe geam, ma uit la cer... ce vad?... nu stiu! ... eu vad un nor si-o raza doar ... un stol de pasari pleaca, iar altele raman ... si-ncet duc ale mele ganduri departe ... e cald ... e frig ... afara ploua ... o creanga-n geam imi bate-ncet, iar eu o si ascult cum ea usor imi si soptese un dor al verii colorote, un dor al miilor de flori, un dor al soarelui, cel care cu razele ma-ncalzea, un dor al noptii cele calde, atunci cand stelele-mi zambeau... acum e toamna iar ... in suflet se asterne covor de frunze aramii, iar aripi mii de fluturi incet se vor rasfrange ... iar florile ce incantau cu a lor culoare  vor deveni in viitor de gheata pe geamuri, pe carari ... e toamna iar... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu