marți, 7 septembrie 2010

...ganduri...

...dimineata....fum...ganduri...dupa 2 luni, in care uitasem ce inseamna fumul aseara mi-am amintit...gandurile care-mi inundasera creierul, mintea m-au facut sa le dau o forma cu ajutorul fumului...in cate forme se poate transforma fumul..zeci...sute..mii de forme care te fac, poate sa intelegi...sau poate nu....aseara pe langa sfaturile prietenilor referitor la gandurile mele, incercam sa intreb pe prietenul de langa mine, fumul, ce sa fac...nu mi-am dat seama de genul prietenului, cred ca era neutru...fumul deja imi inundase toata camera si imi raspundea la tot felul de intrebari..nu prea era clar, concis in raspunsuri, era foarte confuz..hmm... formele lui erau rotunde, putin delimitate, dungi oblice, curbe care se transformau, mici si mari metafore, ba arata ca e furios, maniat, ba imi zambea si radea de ceea ce-i povesteam... ce poate fi fumul...decat fum..nu-ti poate da raspunsuri la intrebarile tale mai rau te amageste, te ameteste...dintr-o data a disparut...a fugit, s-a dus...se terminase tigara...hmm..fumul e doar fum iti raspunde la intrebari dar nu sigur, mai mult te amageste...deci nu este un prieten bun, el vine te amageste si pleaca...tot prietenii reali  raman langa tine...............si azi este o zi posomorata, nu am vazut nici o raza de soare...e vant, e rece..ne ramane doar sa visam la zilele calduroase care au trecut, zilele calde, fierbinti....mmm mie imi plac gogosile...

Un comentariu:

  1. prin fumul vietii,ratacit,alunecand pe strazile pustii,am uitat ce este lumescul.am uitat ca sunt om,am crezut ca sunt tare dar defapt eram confuz...

    RăspundețiȘtergere